Servis a spojování pryžových dopravníkových pásů

Na našich výrobních pracovištích i přímo v provozech zákazníků zajišťujeme servis a montáž pryžových dopravníkových pásů. 

Spojování pryžových dopravníkových pásů provádíme: 

  • lepením za studena (přeplátováním) 
  • vulkanizací za tepla (překrývaným spojem)
  • pomocí mechanických spojek (MS, RS, ALIGATOR) za studena.

Maximální šířka dopravníkového pásu určeného pro spoj vulkanizací je 800 mm, dokážeme však spojit i 1 000 mm široký pás.

Jak probíhá vlastní proces vulkanizace? 

Veškeré parametry nastavujeme předem elektronicky v řídicí jednotce vulkanizačního zařízení (tepelně-lisovacích desek). V průběhu procesu jsou zadané hodnoty neustále korigovány řídicí jednotkou, takže nedochází k odchylkám od stanoveného limitu.

V „terénu“ naši montéři provádějí:

  • demontáž starého pásu 
  • kontrolu válečků a vodicích bočnic 
  • montáž nového dopravníkového pásu 
  • spojení, napnutí a seřízení dopravníkového pásu
  • celkovou výstupní kontrolu nového pásu.

Poradí si i s atypickou zakázkou, která může znamenat:

  • opravu trhlin stávajícího pásu
  • nestandardní unašeče či vodicí klínky
  • obtížně přístupné dopravníkové pásy, zejména vestavěné ve výrobních linkách.

Kde se pryžové dopravníky obzvlášť osvědčují? 

V „drsných“ provozech (obalovnách, provozovnách na výrobu či dopravu štěrků, písku, cementu, asfaltu). Dopravníkový pás z pryže je sice oproti pásu z PVC podstatně těžší, ale je to opravdu „parťák do nepohody“ – a takoví jsou i naši montéři!