Jak se registrovat na náš e-shop

Zákazníci obvykle očekávají, že cena, která je uvedena na webu, je pouze orientační. My však našim zaregistrovaným zákazníkům sdělujeme na webu ceny přesné, a navíc jim umožňujeme čas nákupu zkrátit na minimum. A jak jste na tom Vy? Nakupujete offline a rádi byste využili výhod online prostředí? V článku se dočtete jak postupovat při registraci i jaké výhody vám registrace přinese.

Pokud u nás již nakupujete a chcete začít využívat i služeb e-shopu, prosím kontaktujte nás na naší zákaznické lince 518 399 588. V tomto případě Vám pouze zašleme registrační link a procesem celé registrace již procházet nemusíte. Nepamatujete-li si heslo do svého zákaznického účtu, využijte možnost ho resetovat na tomto odkazu. 

Postup registrace:

1. V pravé horní části našeho webu klikněte na tlačítko "Registrovat".

2. Zadejte IČO a klikněte na tlačítko "Pokračovat", nebudete tak muset povinná pole o vaší společnosti vyplňovat ručně.

Postup registrace zákazníka

3. Vyplňte osobní údaje kontaktní osoby a dokončete registraci.

4. Následně vám na kontaktní e-mailovou adresu přijde zpráva s výzvou k přihlášení na web, respektive k potvrzení vaší e-mailové adresy. Ta je potřebná k vytvoření vašeho osobního profilu.

Postup registrace zákazníka

5. Po prokliknutí tlačítka "Potvrdit e-mailovou adresu" ve vámi obdrženém e-mailu si stačí nastavit heslo a již můžete využívat výhod našeho e-shopu naplno.

Pokud si s registrací nevíte rady, neváhejte a požádejte naše zákaznické oddělení o zaslání aktivačního linku.

Jaké výhody získám, když se přihlásím jako registrovaný zákazník:

  • Vidím okamžitě svoji aktuální cenovou úroveň.
  • Novou objednávku provedu v Zákaznické zóně pouhým klikem na dříve objednanou položku.
  • Mám zobrazeny předchozí objednávky a dokumenty k dříve realizovaným nákupům (faktury, účtenky, dobropisy), které si mohu stáhnout.
  • Ze Zákaznické zóny si mohu zadat poptávku na výrobek na míru či službu nebo objednat třeba vzorník.
  • Celkovou historii svých nákupů i dokumentů mám k dispozici bez ohledu na to, zda proběhly osobně na pobočce, telefonicky přes naši zákaznickou linku, nebo přímo přes e-shop.

Zákaznická zóna e-shopu

Zákazníci obvykle očekávají, že cena, která je uvedena na webu, je pouze orientační. My však našim zaregistrovaným zákazníkům sdělujeme na webu ceny přesné, a navíc jim umožňujeme čas nákupu zkrátit na minimum. A jak jste na tom Vy? Nakupujete offline a rádi byste využili výhod online prostředí? V článku se dočtete jak postupovat při registraci i jaké výhody vám registrace přinese.

Pokud u nás již nakupujete a chcete začít využívat i služeb e-shopu, prosím kontaktujte nás na naší zákaznické lince 518 399 588. V tomto případě Vám pouze zašleme registrační link a procesem celé registrace již procházet nemusíte. Nepamatujete-li si heslo do svého zákaznického účtu, využijte možnost ho resetovat na tomto odkazu. 

Postup registrace:

1. V pravé horní části našeho webu klikněte na tlačítko "Registrovat".

2. Zadejte IČO a klikněte na tlačítko "Pokračovat", nebudete tak muset povinná pole o vaší společnosti vyplňovat ručně.

Postup registrace zákazníka

3. Vyplňte osobní údaje kontaktní osoby a dokončete registraci.

4. Následně vám na kontaktní e-mailovou adresu přijde zpráva s výzvou k přihlášení na web, respektive k potvrzení vaší e-mailové adresy. Ta je potřebná k vytvoření vašeho osobního profilu.

Postup registrace zákazníka

5. Po prokliknutí tlačítka "Potvrdit e-mailovou adresu" ve vámi obdrženém e-mailu si stačí nastavit heslo a již můžete využívat výhod našeho e-shopu naplno.

Pokud si s registrací nevíte rady, neváhejte a požádejte naše zákaznické oddělení o zaslání aktivačního linku.

Jaké výhody získám, když se přihlásím jako registrovaný zákazník:

  • Vidím okamžitě svoji aktuální cenovou úroveň.
  • Novou objednávku provedu v Zákaznické zóně pouhým klikem na dříve objednanou položku.
  • Mám zobrazeny předchozí objednávky a dokumenty k dříve realizovaným nákupům (faktury, účtenky, dobropisy), které si mohu stáhnout.
  • Ze Zákaznické zóny si mohu zadat poptávku na výrobek na míru či službu nebo objednat třeba vzorník.
  • Celkovou historii svých nákupů i dokumentů mám k dispozici bez ohledu na to, zda proběhly osobně na pobočce, telefonicky přes naši zákaznickou linku, nebo přímo přes e-shop.

Zákaznická zóna e-shopu