Na montáž ve vašem provozu jsou naši montéři vybaveni

Montáž - úvodní

Svou mobilní dílnu mají vždy s sebou! Nemusí tedy z místa montáže nikam odjíždět a na poslední chvíli shánět chybějící díly, jako to dělají někteří řemeslníci. A na co se naši zákazníci ohledně výjezdu montérů ptají nejčastěji?

Jaká auta montéři při montáži používají?

Jezdí auty Renault Master. V nákladovém prostoru je vestavba pro uložení nářadí i materiálu. Některé z těchto vozů mají v přední části ještě zabudovaný naviják, pomocí kterého si montéři sami rozmotávají těžší pásy (jedná se zejména o pásy větších délek). Případně jsou schopni pomocí navijáku přes kladku zvednout pás do výšky.

Co obsahuje „mobilní dílna“, kterou mají montéři vždy k dispozici?

Standardně s sebou vozí osvědčenou výbavu, tedy nejrůznější nářadí: vrtačky, úhlové brusky, lanový napínák, horkovzdušné pistole, lepidla, materiál pro opravu a mechanické spoje dopravníkových pásů. Podle typu spojovaných pásů si s sebou berou svařovací desky (ty jsou jiné pro PVC/PU a pryžové pásy) a samozřejmě taky samotný pás, který budou spojovat.

V případě montáže fólií do vrat si vezou samotné pásy fólií již osazené porty, držáky fólií, případně také konzole.  
Do auta jsou schopni naložit 2 × EUR paletu materiálu pro zakázku, zbytek místa zabírá vestavba. 

Jsou montéři vybaveni vlastními ochrannými pomůckami?

Vždy s sebou vozí ochrannou helmu, brýle, rukavice, výstražné vesty, ochrannou obuv.

Kolik času montéři potřebují k výjezdu od okamžiku, kdy je zakázka odsouhlasena?

Rychlost výjezdu ovlivňuje několik faktorů: 

  • skladová dostupnost montovaného materiálu, 
  • kapacity našich pracovníků, 
  • požadavky na typ spoje,
  • požadavky na konfekci dopravních pásů. (Pokud má být pás doplněn unašeči, vlnovci a podobně, musí tomu předcházet potřebná příprava ještě na dílně).

V podstatě lze vyrazit na montáž po dohodě ještě tentýž den, samozřejmě pokud jsou splněny patřičné předpoklady, které jsou zmíněny výše. Vždy se jedná o domluvu se zákazníkem.

Kdo provádí zaměření u zákazníka?

Zaměření požadované zakázky řešíme s pomocí regionálního obchodního manažera, případně využíváme ještě služeb našeho technického zástupce. Ti už v průběhu návštěvy „místa činu“ zjistí maximum potřebných informací (typ pásu, rozměry, konfekce, přístupnost atd). Na základě těchto podkladů zákazníkovi vypracujeme cenovou nabídku.

Existuje pro každou montáž nějaké výrobní nebo časové schéma, se kterým jsou montéři předem seznámeni a podle něj pak postupují, nebo je to spíš otázka improvizace „až na místě"?

Pro každou montáž je založen tzv. výrobní příkaz, který obsahuje:

  • seznam jednotlivých pracovních úkonů,
  • jejich časovou náročnost,
  • spotřebu materiálu,
  • doplňující informace (prostředí/přístupnost montáže, nadstandardní požadavky). 

S tímto jsou montéři obeznámeni ještě před výjezdem, již na firmě si dělají samotnou přípravu tak, aby na místě úkonu proběhla montáž v co nejkratším čase a samozřejmě s perfektním výsledkem.

V jakých časech je zákazníkům služba montérů dostupná?

Nenabízíme sice servis 24/7, ale po dohodě se zákazníkem jsme schopni provést montáž nebo servis i během víkendu nebo svátku.

NÁŠ TIP: Podívejte se, jak provádíme montáž a servis nejrůznějších typů dopravníkových pásů nebo instalaci závěsných fólií do vrat a průchodů.

Věděli jste, že…?

Evidujeme informace o všech výrobcích, proto i po delším časovém období víme:

  • jaký materiál jsme během dřívější montáže/servisu pro konkrétního zákazníka použili,
  • v jakých rozměrech jsme materiál připravili.

Díky tomu vyřídíme opakující se zakázky nebo servisní výjezdy velmi rychle.

Podívejte se, jak probíhala výměna poškozeného pryžového dopravníkového pásu na centrální skládce odpadů. Na mobilním drtiči bioodpadu naši montéři natáhli nový pás s unašeči přes původní pás a následně tento nový pás spojili metodou lepení za studena.

Výměna dopravníkového pásu

1. Naši montéři dorazili k zákazníkovi s plně vybavenou „mobilní dílnou“
2. Poškozený původní pryžový dopravníkový pás
3. Napojení nového pásu na původní poškozený

Výměna dopravníkového pásu - postup

4. 2v1: poškozený pás je stahován navijákem z dopravníku, současně je natahován nový pás
5. Naviják je nedílnou součástí mobilní dílny našich montérů
6. Pohled na přípravu spoje: vybroušení obou spojovaných konců před nanesením lepidla

Výměna dopravníkového pásu - dokončení

7. Slepení nového dopravníkového pásu za studena (přeplátování)
8. Slepený dopravníkový pás s unašeči
9. Mobilní drtič s novým dopravníkovým pásem opět v provozu

Montáž - úvodní

Svou mobilní dílnu mají vždy s sebou! Nemusí tedy z místa montáže nikam odjíždět a na poslední chvíli shánět chybějící díly, jako to dělají někteří řemeslníci. A na co se naši zákazníci ohledně výjezdu montérů ptají nejčastěji?

Jaká auta montéři při montáži používají?

Jezdí auty Renault Master. V nákladovém prostoru je vestavba pro uložení nářadí i materiálu. Některé z těchto vozů mají v přední části ještě zabudovaný naviják, pomocí kterého si montéři sami rozmotávají těžší pásy (jedná se zejména o pásy větších délek). Případně jsou schopni pomocí navijáku přes kladku zvednout pás do výšky.

Co obsahuje „mobilní dílna“, kterou mají montéři vždy k dispozici?

Standardně s sebou vozí osvědčenou výbavu, tedy nejrůznější nářadí: vrtačky, úhlové brusky, lanový napínák, horkovzdušné pistole, lepidla, materiál pro opravu a mechanické spoje dopravníkových pásů. Podle typu spojovaných pásů si s sebou berou svařovací desky (ty jsou jiné pro PVC/PU a pryžové pásy) a samozřejmě taky samotný pás, který budou spojovat.

V případě montáže fólií do vrat si vezou samotné pásy fólií již osazené porty, držáky fólií, případně také konzole.  
Do auta jsou schopni naložit 2 × EUR paletu materiálu pro zakázku, zbytek místa zabírá vestavba. 

Jsou montéři vybaveni vlastními ochrannými pomůckami?

Vždy s sebou vozí ochrannou helmu, brýle, rukavice, výstražné vesty, ochrannou obuv.

Kolik času montéři potřebují k výjezdu od okamžiku, kdy je zakázka odsouhlasena?

Rychlost výjezdu ovlivňuje několik faktorů: 

  • skladová dostupnost montovaného materiálu, 
  • kapacity našich pracovníků, 
  • požadavky na typ spoje,
  • požadavky na konfekci dopravních pásů. (Pokud má být pás doplněn unašeči, vlnovci a podobně, musí tomu předcházet potřebná příprava ještě na dílně).

V podstatě lze vyrazit na montáž po dohodě ještě tentýž den, samozřejmě pokud jsou splněny patřičné předpoklady, které jsou zmíněny výše. Vždy se jedná o domluvu se zákazníkem.

Kdo provádí zaměření u zákazníka?

Zaměření požadované zakázky řešíme s pomocí regionálního obchodního manažera, případně využíváme ještě služeb našeho technického zástupce. Ti už v průběhu návštěvy „místa činu“ zjistí maximum potřebných informací (typ pásu, rozměry, konfekce, přístupnost atd). Na základě těchto podkladů zákazníkovi vypracujeme cenovou nabídku.

Existuje pro každou montáž nějaké výrobní nebo časové schéma, se kterým jsou montéři předem seznámeni a podle něj pak postupují, nebo je to spíš otázka improvizace „až na místě"?

Pro každou montáž je založen tzv. výrobní příkaz, který obsahuje:

  • seznam jednotlivých pracovních úkonů,
  • jejich časovou náročnost,
  • spotřebu materiálu,
  • doplňující informace (prostředí/přístupnost montáže, nadstandardní požadavky). 

S tímto jsou montéři obeznámeni ještě před výjezdem, již na firmě si dělají samotnou přípravu tak, aby na místě úkonu proběhla montáž v co nejkratším čase a samozřejmě s perfektním výsledkem.

V jakých časech je zákazníkům služba montérů dostupná?

Nenabízíme sice servis 24/7, ale po dohodě se zákazníkem jsme schopni provést montáž nebo servis i během víkendu nebo svátku.

NÁŠ TIP: Podívejte se, jak provádíme montáž a servis nejrůznějších typů dopravníkových pásů nebo instalaci závěsných fólií do vrat a průchodů.

Věděli jste, že…?

Evidujeme informace o všech výrobcích, proto i po delším časovém období víme:

  • jaký materiál jsme během dřívější montáže/servisu pro konkrétního zákazníka použili,
  • v jakých rozměrech jsme materiál připravili.

Díky tomu vyřídíme opakující se zakázky nebo servisní výjezdy velmi rychle.

Podívejte se, jak probíhala výměna poškozeného pryžového dopravníkového pásu na centrální skládce odpadů. Na mobilním drtiči bioodpadu naši montéři natáhli nový pás s unašeči přes původní pás a následně tento nový pás spojili metodou lepení za studena.

Výměna dopravníkového pásu

1. Naši montéři dorazili k zákazníkovi s plně vybavenou „mobilní dílnou“
2. Poškozený původní pryžový dopravníkový pás
3. Napojení nového pásu na původní poškozený

Výměna dopravníkového pásu - postup

4. 2v1: poškozený pás je stahován navijákem z dopravníku, současně je natahován nový pás
5. Naviják je nedílnou součástí mobilní dílny našich montérů
6. Pohled na přípravu spoje: vybroušení obou spojovaných konců před nanesením lepidla

Výměna dopravníkového pásu - dokončení

7. Slepení nového dopravníkového pásu za studena (přeplátování)
8. Slepený dopravníkový pás s unašeči
9. Mobilní drtič s novým dopravníkovým pásem opět v provozu

Chcete se poradit?