Požadavky zákazníka nás posouvají vpřed

Začala u nás pracovat ve velmi neobvyklé době – mnoho firem bylo zavřeno, rozjížděla se totiž „doba covidová“. Přesto měla Blanka Fryntová tu odvahu, že nastoupila jako specialistka prodeje do zcela nové pobočky v Hradci Králové, která teprve musí najít své zákazníky a ukázat, že je pro firmy z tohoto regionu prospěšná…

Blanka Fryntová

Blanko, proč jste si při volbě nového zaměstnání vybrala právě naši společnost?

Určitě pro mne bylo důležité, že se jedná o technicky orientovaný obor, ve kterém jsem měla už předchozí dlouhodobou praxi. Vykročení jiným směrem by pro mě bylo těžko představitelné.

Co bylo zpočátku nejtěžší?

Hlavně to množství informací, které bylo zapotřebí vstřebat. Ať už z hlediska širokého sortimentu, ale i fakturace, průběhu výrobních zakázek. Prostě věcí, které jsou pro chod pobočky důležité. Moje zaškolení probíhalo na zavedené pobočce v Praze, kde se mi kolegové věnovali jak při fakturaci, tak i při práci specialistů prodeje. Dosud jsem se kvůli covidovým opatřením nemohla seznámit blíže a důkladněji s kolegy-specialisty prodeje, tak to je pro mne ještě výzva…

Jak jste se „popasovala“ s šířkou sortimentu, který nabízíme?

Měla jsem to v tomto směru malinko lehčí díky předchozím zkušenostem ze strojírensky zaměřených firem. Pro finální kompletaci výrobků bylo potřeba zajistit těsnění, hadice i jiné produkty, které patří mezi „stálice“ v sortimentu GUMEXU. Neznala jsem tyto produkty samozřejmě do detailu, takže se stále učím.

Čím je pro vás vaše práce zajímavá?

Pestrostí. A myslím, že to zase vyplývá z velikosti naší pobočky. Den začínám jako pokladní, potom pokračuji jako specialistka prodeje, dále jsem fakturantka nebo koordinátorka pobočky a zároveň hospodářka a končím opět jako specialistka. Celý den střídám jednotlivé činnosti. Nicméně práce specialistky prodeje je pro mě asi nejzajímavější, protože se zabývám nejen katalogovými produkty, ale i unikátními výrobními zakázkami, které jsou pro mě něco jako speciální koření pro kuchaře.

Co vás při práci se zákazníky překvapuje?

Zdálo by se po těch letech, kdy jsem měla možnost na obchodních pozicích pracovat, že by mě nemuselo už nic vyvést z míry, ale to je omyl. Dokonale mne překvapí některé speciální požadavky zákazníků. Ale jsem za ně ráda, protože nám ukazují, co je potřeba dále rozvíjet, zlepšovat, posouvají nás dál.

Jakou službu mají zákazníci hradecké pobočky k dispozici?

Jelikož zde máme nainstalovaný plotr, vyřizujeme velmi rychle zakázky řezání nejrůznějších materiálů. Nabízíme však i další služby ve spolupráci s ostatními pobočkami. Hradecká pobočka především nabízí individuální a vstřícný přístup, což bych spíše nazvala péčí. Vrací se nám kladná zpětná vazba, že jsme navrhli řešení, která pomohla předejít problémům. Jsem ráda, že máme stále hodně prostoru pro osobní i telefonický rozhovor se zákazníkem. Myslím si, že i to může být důvod, že nakoupí právě u nás a rád se k nám vrací.

Čím se dokážete potěšit ve svém volnu?

Trávím moc ráda čas četbou, mým dalším koníčkem jsou cizí jazyky. Pokud je hezky, užívám si čtení na zahradě, o kterou zároveň ráda pečuji. Raduji se z jízdy na kole a s tím spojeného cestování a poznávání nových míst. Velice rádi s manželem vyjedeme kamkoliv a navštívíme pro nás dosud neznámou krajinu. Moc se nám líbilo třeba na Šumavě, v Rakousku na Dunajské cyklostezce, v Německu u Bodamského jezera. Je tolik krásných míst, která jsme už viděli, a především těch, která bychom ještě moc rádi poznali.

Blanka Fryntová

Blanka Fryntová

Absolvovala gymnázium, ve studiu dále pokračovala na jazykové škole. 26 let pracovala na pozici obchodní manažerky v technicky zaměřených firmách. Těší ji četba knih v originále (v němčině a angličtině). Raduje se z jízdy na kole, z cestování a poznávání nových míst…

Začala u nás pracovat ve velmi neobvyklé době – mnoho firem bylo zavřeno, rozjížděla se totiž „doba covidová“. Přesto měla Blanka Fryntová tu odvahu, že nastoupila jako specialistka prodeje do zcela nové pobočky v Hradci Králové, která teprve musí najít své zákazníky a ukázat, že je pro firmy z tohoto regionu prospěšná…

Blanka Fryntová

Blanko, proč jste si při volbě nového zaměstnání vybrala právě naši společnost?

Určitě pro mne bylo důležité, že se jedná o technicky orientovaný obor, ve kterém jsem měla už předchozí dlouhodobou praxi. Vykročení jiným směrem by pro mě bylo těžko představitelné.

Co bylo zpočátku nejtěžší?

Hlavně to množství informací, které bylo zapotřebí vstřebat. Ať už z hlediska širokého sortimentu, ale i fakturace, průběhu výrobních zakázek. Prostě věcí, které jsou pro chod pobočky důležité. Moje zaškolení probíhalo na zavedené pobočce v Praze, kde se mi kolegové věnovali jak při fakturaci, tak i při práci specialistů prodeje. Dosud jsem se kvůli covidovým opatřením nemohla seznámit blíže a důkladněji s kolegy-specialisty prodeje, tak to je pro mne ještě výzva…

Jak jste se „popasovala“ s šířkou sortimentu, který nabízíme?

Měla jsem to v tomto směru malinko lehčí díky předchozím zkušenostem ze strojírensky zaměřených firem. Pro finální kompletaci výrobků bylo potřeba zajistit těsnění, hadice i jiné produkty, které patří mezi „stálice“ v sortimentu GUMEXU. Neznala jsem tyto produkty samozřejmě do detailu, takže se stále učím.

Čím je pro vás vaše práce zajímavá?

Pestrostí. A myslím, že to zase vyplývá z velikosti naší pobočky. Den začínám jako pokladní, potom pokračuji jako specialistka prodeje, dále jsem fakturantka nebo koordinátorka pobočky a zároveň hospodářka a končím opět jako specialistka. Celý den střídám jednotlivé činnosti. Nicméně práce specialistky prodeje je pro mě asi nejzajímavější, protože se zabývám nejen katalogovými produkty, ale i unikátními výrobními zakázkami, které jsou pro mě něco jako speciální koření pro kuchaře.

Co vás při práci se zákazníky překvapuje?

Zdálo by se po těch letech, kdy jsem měla možnost na obchodních pozicích pracovat, že by mě nemuselo už nic vyvést z míry, ale to je omyl. Dokonale mne překvapí některé speciální požadavky zákazníků. Ale jsem za ně ráda, protože nám ukazují, co je potřeba dále rozvíjet, zlepšovat, posouvají nás dál.

Jakou službu mají zákazníci hradecké pobočky k dispozici?

Jelikož zde máme nainstalovaný plotr, vyřizujeme velmi rychle zakázky řezání nejrůznějších materiálů. Nabízíme však i další služby ve spolupráci s ostatními pobočkami. Hradecká pobočka především nabízí individuální a vstřícný přístup, což bych spíše nazvala péčí. Vrací se nám kladná zpětná vazba, že jsme navrhli řešení, která pomohla předejít problémům. Jsem ráda, že máme stále hodně prostoru pro osobní i telefonický rozhovor se zákazníkem. Myslím si, že i to může být důvod, že nakoupí právě u nás a rád se k nám vrací.

Čím se dokážete potěšit ve svém volnu?

Trávím moc ráda čas četbou, mým dalším koníčkem jsou cizí jazyky. Pokud je hezky, užívám si čtení na zahradě, o kterou zároveň ráda pečuji. Raduji se z jízdy na kole a s tím spojeného cestování a poznávání nových míst. Velice rádi s manželem vyjedeme kamkoliv a navštívíme pro nás dosud neznámou krajinu. Moc se nám líbilo třeba na Šumavě, v Rakousku na Dunajské cyklostezce, v Německu u Bodamského jezera. Je tolik krásných míst, která jsme už viděli, a především těch, která bychom ještě moc rádi poznali.

 

Blanka Fryntová

 

Blanka Fryntová

Absolvovala gymnázium, ve studiu dále pokračovala na jazykové škole. 26 let pracovala na pozici obchodní manažerky v technicky zaměřených firmách. Těší ji četba knih v originále (v němčině a angličtině). Raduje se z jízdy na kole, z cestování a poznávání nových míst…