Doklady zasílané přímo na správné oddělení

 

Také vám záleží na maximálním snížení chybovosti a rychlejším zpracování objednávek? 

Zajistíme, že faktury a dodací listy budou doručeny přímo na odpovědná oddělení ve vaší firmě.  

Jak to funguje? 

  • Nastavení u nás probíhá  jednorázově, následná distribuce dokladů už běží  zcela automaticky. 
  • Doklady posíláme každý pracovní den v 18:00. 
  • Můžete si vybrat formát – PDF nebo ISDOC 
  • Týká se dokladů: dodací listy, faktury, nebo obojí – dle dohody. 

Co získáte? 

  • Zrychlené zpracování faktur
  • Méně záměn a omylů
  • Napojení na ERP systémy – v ČR formát ISDOC, jiné formáty pro SK/DE řešíme individuálně
  • Úsporu interní komunikace – nemusíte dohledávat, komu určitá faktura patří 

Co je potřeba nastavit? 

  • preferovaný formát (PDF / ISDOC) 
  • jaké doklady potřebujete zasílat společně se zbožím 
  • kontaktní adresy pro jednotlivé typy dokladů  

 

Potřebné informace nám prosím sdělte prostřednictvím gumex@gumex.cz

Vše ostatní už nechte na nás!

 

Další informace a podrobnosti 

Naše faktura je maximálně přehledná 

 

Recenze našeho zákazníka: „Faktury teď chodí rovnou našemu účetnímu oddělení a dodací listy na sklad. Odpadá ruční přeposílání, máme méně chyb a vyšší přehlednost.“