Obložení bubnů hnacích válců pryží

Prokluzuje vám hnací válec? Každým dnem, kdy odkládáte řešení této situace, přicházíte o výkon vašeho dopravníku a zbytečně zvyšujete náklady na energii. Obraťte se na nás a my provedeme nanesení oděruvzdorné adhezní pryže na hnací nebo transportní válce.

Výhody obložení hnacích bubnů pryží

  • Pogumování zvyšuje součinitel tření, zajistí tak optimální přenesení výkonu z motoru na celý dopravník.
  • Největší výhodou oproti strojnímu pogumování je rychlost dodání a příznivější cena.
  • Ruční potažení pryží je možné aplikovat i na válce menších průměrů. Platí, že pro nalepení pryže v síle 8 mm musí mít hnací válec minimální průměr 200 mm, pro pryž v síle 10 mm musí mít hnací válec minimální průměr 300 mm.
  • Nalepení pryže není limitováno délkou vulkanizační pece.

POŠLETE POPTÁVKU NA RUČNÍ POTAŽENÍ VÁLCŮ

Kromě ručního nanášení pryže zajišťujeme také strojní pogumování válců.

Jaké pryže používáme

Hnací válce obkládáme speciální oděruvzdornou adhezní pryží. Používáme buď hladkou pryž Black Star VKS, nebo strukturovanou pryž Black StarRed StarBlue Star nebo White Star.

Výhodou použití strukturované pryže je její vyšší přilnavost a samočistící účinky. Rubová strana těchto pryží je opatřena vrstvou, která je již připravena na lepení. Není třeba zdrsňování ani odmaštění.

Jak probíhá ruční potažení hnacího válce

1. Nařezání pryže s požadovaným úkosem dle rozměru válce. V tomto případě je použitá hladká pryž Black Star VKS. 2. Zdrsnění pryže z důvodu lepší přilnavosti při lepení.

3. Odmaštění pryže a poté i válce, zbavení nečistot. 4. Nanesení aktivátoru na kovový válec.

5. Nanesení lepidla na pryž. 6. Finální nanesení pryže na válec.