Naší práci můžete důvěřovat

Našim cílem je, abyste si dokázali snadno a rychle vybrat správné zboží. Proto vzděláváme naše specialisty prodeje, zobrazujeme podstatné technické informace na webu a umožňujeme efektivně hledat i filtrovat produkty.

Nákupní proces:

Vydáváme rovněž tištěné specializované katalogy. Na zboží vyráběné na zakázku vám vždy připravíme nabídku. Pokud je to možné, dodáme vzorek nebo testovací kus. Naše skladové zásoby optimalizujeme podle vyvíjejících se potřeb zákazníků a možností našich dodavatelů i naší výroby.

Evidence příjmu zboží:

Veškeré zboží, které vstoupí do našeho skladu, je vždy zkontrolováno. Existují kritické položky, které jsou ve speciálním režimu a podléhají ještě důkladnější kontrole. Při příjmu je každá položka označena naším čárovým kódem, pod kterým je po celou dobu skladování evidována. U většiny zboží tak vždy víme, kolik metrů je aktuálně balení, ze kterého balení se vydalo zboží konkrétnímu zákazníkovi i kde se zboží v našem skladu nacházelo (na které pobočce, ve které skladové uličce, v jakém regálu i ve které polici). Zboží, které je evidováno na kusy a skladováno v přepravkách nebo krabicích, má své konkrétní umístění na jednotlivé pozici v polici. Tento precizní systém nám umožňuje maximální rychlost při přípravě zboží pro konkrétní zakázku.

Balení a značení zboží při expedici:

Skladník dostane do mobilního terminálu pokyn k expedici zboží z objednávky. V závislosti na skladu, na kterém se nachází, využije přednastavenou mapu skladu. Mapa navrhuje optimální trasu vyskladnění po jednotlivých položkách a provází skladníka výdeje celým procesem přípravy zboží. V terminálu se zobrazují výhradně konkrétní položky k vychystání dané zakázky, včetně umístění ve skladu, výrobního čísla a množství. Položky vybrané pro konkrétní zakázku skladník v případě potřeby odměří a zkrátí na požadovanou délku nebo odpočítá množství (v případě kusových položek) a označí štítkem.

Každý produkt, který si u nás objednáte, můžete mít označený také vaším vlastním interním číslem (kódem zákazníka) i číslem vaší objednávky přímo na položce. Nejen zboží ze skladu, ale i výrobky, které pro vás připravíme na míru, můžete kdykoliv objednat znovu a dostanete je v původní definované kvalitě i v požadovaných parametrech. Historii objednávek najdete na e-shopu po přihlášení do vašeho účtu.

Každá zásilka je označena štítkem přepravce. Zboží, které zákazník následně odebere přímo na pobočce (osobně nebo pomocí své vlastní externí přepravy), nebo je přepraveno rozvozem GUMEXU, je označeno souhrnným expedičním štítkem.

Využíváme zařízení vyvinuté speciálně pro nás:

  • manipulátory na role
  • převíječky fólií

Máme vysoké standardy balení, zboží musí k zákazníkovi dorazit v perfektním stavu.Zároveň se vyhýbáme navyšování odpadů z plastů.

Zboží cíleně expedujeme k zákazníkovi přímo z centrálního skladu nebo z pobočky příjmu daného sortimentu. Výpočet hodnoty přepravného je velmi jednoduchý – řídí se podle hodnoty zakoupeného zboží bez ohledu na hmotnost, vzdálenost nebo objem.

Doklady, které můžeme k zásilce připojit:

  • faktura

  • dodací list

Formu zasílání dokladu si sami zvolte:

Kontaktujte prosím specialistu prodeje, který s vámi komunikuje a sdělte mu, který z uvedených dokladů a na jakou adresu chcete doručit. Zvolit si můžete také formu zaslání dokladu.

Základní nastavení:

  • Faktura je automaticky vytištěna a přiložena k zásilce při expedici.
  • Zásilka neobsahuje dodací list.

Volitelné nastavení:

  • Faktura může být zaslána také e-mailem na vámi určenou adresu. Máte také možnost nechat si fakturu přiložit k zásilce a zároveň ji obdržet elektronicky.
  • Dodací list zasíláme jen na vyžádání jak jednorázově, tak s platností do odvolání. Zásilku můžete obdržet včetně dodacího listu, stejně jako vám dodací list můžeme odeslat i elektronicky na zvolenou adresu.

ZÁKLADNÍ NASTAVENÍ - TABULKA

Typ dokladu Elektronicky Se zbožím
Faktura NE ANO
Dodací list NE NE

 

NASTAVENÍ NA VYŽÁDÁNÍ - JEDNORÁZOVÉ

Typ dokladu Elektronicky Se zbožím
Faktura ANO ANO
Dodací list ANO ANO

 

NASTAVENÍ NA VYŽÁDÁNÍ - TRVALÉ

Typ dokladu Elektronicky Se zbožím
Faktura ANO ANO
Dodací list NE ANO

 

Pokud požadujete zboží, které jste si objednali u nás, dopravit na místo určení bez dokladů obsahujících cenu produktu (tedy bez faktury), požádejte nás o to předem.

Faktura (daňový doklad) obsahuje vždy ceny za jednotlivé položky. Na dodacím listu ceny neuvádíme. Jak si systém společně s námi nastavíte, tak bude vzápětí spolehlivě fungovat. Samozřejmě můžeme způsob zasílání dokladů kdykoliv změnit nebo aktualizovat.

Co dělat v případě reklamace

1. Zvolte jeden ze tří následujících postupů:

  • oslovte našeho specialistu prodeje, se kterým jste vyřizovali objednávku
  • kontaktujte naši zákaznickou linku gumex@gumex.cz, 518 399 588
  • vyplňte reklamační protokol na našich stránkách

2. V okamžiku, kdy zaregistrujeme reklamaci, začne interní proces, ve kterém se náš manažer kvality danou reklamací zabývá.

3. Každý případ řešíme individuálně s ohledem na charakter reklamovaného zboží. Dle platných obchodních podmínek máme povinnost vyřešit reklamaci ve lhůtě 60  kalendářních dnů, přesto se reklamace snažíme vyřešit v co nejkratším možném čase.
4. Při hledání příčiny reklamace je náš manažer kvality v kontaktu se zodpovědnými osobami v příslušných odděleních naší firmy a stejně tak je důležitá spolupráce se zákazníkem pro upřesnění informací.
5. Ve většině případů nestačí fotodokumentace reklamovaného výrobku, ale je potřeba kvalitu zboží interně fyzicky zkontrolovat.
6. O výsledku reklamačního řízení vás vždy písemně informujeme.