Potvrzení objednávky pro větší přehlednost

Vaše jistota správného průběhu nákupu  

Veškeré přijaté objednávky vždy potvrzujeme.  

Jak potvrzení probíhá?  

  • E-shopové objednávky jsou automaticky potvrzeny e-mailem ihned po odeslání.
  • Objednávky přijaté jiným způsobem (telefonicky, e-mailem, během osobní návštěvy) zadáme do našeho interního systému, následně obdržíte potvrzení na váš e-mail.  

Co obsahuje potvrzení objednávky?  

  • Přehled všech objednaných položek včetně názvů, množství, cen a jednotek (rovněž uvedení ceny základní a vaší ceny zákazníka)  
  • Obrázek u standardních skladových položek pro snadnější orientaci (u e-shopových potvrzení objednávky je pod názvem položky uveden odkaz na web k danému produktu)  
  • Předpokládané datum expedice zboží nebo přípravy k vyzvednutí  
  • Informace o zvoleném způsobu dodání a formě úhrady  
  • Číslo vaší interní objednávky 
  • Údaje, které se následně přenášejí do daňového dokladu (např. fakturační a dodací adresa, variabilní symbol)  

Proč je to pro vás důležité?  

  • Máte jistotu, že jsme objednávku správně zaevidovali  
  • Snadno si vše zkontrolujete ještě před expedicí  
  • Předejdeme nedorozuměním nebo zbytečným zpožděním
  • Potvrzení můžete předat dalším kolegům nebo navázat na něj ve svém systému  

Detailní přehled všech svých dosavadních objednávek získáte po přihlášení do naší zákaznické zóny.