Aktuální informace k situaci s COVID-19 - Doručení zboží

Vážení zákazníci, i nyní se můžete spolehnout na dodávky zboží pro zajištění vaší výroby.

Informace, které potřebujeme vědět, abychom zajistili hladký průběh doručení zboží do vaší firmy:

1. platí způsob zásobování jako dosud nebo vyžadujete změnu?

2. omezili jste vstup do areálu některému z přepravců? Tj. nastala změna v přepravci, který vám nyní doručuje zásilky?

(Například dříve jste využívali služeb všech přepravců, nyní je to ale výhradně např. PPL nebo GEIS.)
 

Jaká omezení je potřeba vzít v potaz?

Pokud se vás týká byť jedno z následujících omezení, prosím informujte nás na naší zákaznické lince 518 399 588!

  • zákaz vstupu do lokality, areálu nebo jiné omezení
  • nemožnost bezkontaktního předání zboží (bez nutnosti podpisu, platby)
  • nedostupnost osoby, která převezme zboží
  • změna preferovaného způsobu balení


V některých případech potřebujeme vědět, kam zboží vyložit a přitom přepravce považuje zásilku za doručenou (například paleta před vstupem, na kterou dopravce vyloží balík, atd.).

Další upozornění:

Přepravní služby nepřijímají hotovost, neumožňují odběr zboží z depa ani neprovádí opětovné doručení.
 

Vážení zákazníci, i nyní se můžete spolehnout na dodávky zboží pro zajištění vaší výroby.

Informace, které potřebujeme vědět, abychom zajistili hladký průběh doručení zboží do vaší firmy:

1. platí způsob zásobování jako dosud nebo vyžadujete změnu?

2. omezili jste vstup do areálu některému z přepravců? Tj. nastala změna v přepravci, který vám nyní doručuje zásilky?

(Například dříve jste využívali služeb všech přepravců, nyní je to ale výhradně např. PPL nebo GEIS.)
 

Jaká omezení je potřeba vzít v potaz?

Pokud se vás týká byť jedno z následujících omezení, prosím informujte nás na naší zákaznické lince 518 399 588!

  • zákaz vstupu do lokality, areálu nebo jiné omezení
  • nemožnost bezkontaktního předání zboží (bez nutnosti podpisu, platby)
  • nedostupnost osoby, která převezme zboží
  • změna preferovaného způsobu balení


V některých případech potřebujeme vědět, kam zboží vyložit a přitom přepravce považuje zásilku za doručenou (například paleta před vstupem, na kterou dopravce vyloží balík, atd.).

Další upozornění:

Přepravní služby nepřijímají hotovost, neumožňují odběr zboží z depa ani neprovádí opětovné doručení.
 

Chcete se poradit?