Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Vážení zákazníci, i nyní se můžete spolehnout na dodávky zboží pro zajištění vaší výroby.
1. platí způsob zásobování jako dosud nebo vyžadujete změnu?
2. omezili jste vstup do areálu některému z přepravců? Tj. nastala změna v přepravci, který vám nyní doručuje zásilky?
(Například dříve jste využívali služeb všech přepravců, nyní je to ale výhradně např. PPL nebo GEIS.)
Pokud se vás týká byť jedno z následujících omezení, prosím informujte nás na naší zákaznické lince 518 399 588!
V některých případech potřebujeme vědět, kam zboží vyložit a přitom přepravce považuje zásilku za doručenou (například paleta před vstupem, na kterou dopravce vyloží balík, atd.).
Přepravní služby nepřijímají hotovost, neumožňují odběr zboží z depa ani neprovádí opětovné doručení.
Vážení zákazníci, i nyní se můžete spolehnout na dodávky zboží pro zajištění vaší výroby.
1. platí způsob zásobování jako dosud nebo vyžadujete změnu?
2. omezili jste vstup do areálu některému z přepravců? Tj. nastala změna v přepravci, který vám nyní doručuje zásilky?
(Například dříve jste využívali služeb všech přepravců, nyní je to ale výhradně např. PPL nebo GEIS.)
Pokud se vás týká byť jedno z následujících omezení, prosím informujte nás na naší zákaznické lince 518 399 588!
V některých případech potřebujeme vědět, kam zboží vyložit a přitom přepravce považuje zásilku za doručenou (například paleta před vstupem, na kterou dopravce vyloží balík, atd.).
Přepravní služby nepřijímají hotovost, neumožňují odběr zboží z depa ani neprovádí opětovné doručení.
Informace pro zákazníky
Všechna práva vyhrazena. Kopírování obsahu je zakázáno podle zákona č. 121/2000 sb. o právu autorského zákonu.