Speciální hadicové spony

Speciální sponyŽe hadice bez spony nedává moc smysl, to už jsme si řekli v článku o standardních hadicových sponách. Ale co když vám žádná z těch „klasických“ spon nevyhovuje?

Málo místa, je obzvlášť nutná rychlá montáž a demontáž, potřebujete extra tenkou sponu – prostě něco speciálního?

My vám takové speciální spony nabízíme, pojďme se na ně společně podívat.

Spona SVS slouží k rychlému upnutí. Díky rychlouzávěru k tomu nepotřebujete žádné montážní nástroje. Spony SVS jsou používány hlavně k časté montáži a demontáži, nejvíce ve strojírenském průmyslu.

Spona SVS, jejíž součástí je ochranný pryžový profil, je určená k aplikacím, které by mohly zničit hadici. Nejlépe se osvědčila při častém rozpojování a uzavírání spojů. V tomto případě je to „2 v 1“ – rychlouzávěr a ochrana hadice současně.

Spona s pákovým rychlouzávěrem se používá pro spojení dvou vysokotlakých hadic, určených pro přepravu betonu.

Další spona 213 s rychlouzávěrem je přímo určena pro spirální hadice CP, AIRDUC, PROTAPE a TIMBERDUC. Hodí se pro takové aplikace, kde je potřeba vzduchotechnické hadice častěji rozpojovat. Nepotřebujeme šroubovák pro povolení a utažení spony.

Spona 216 s drátem je skvělým partnerem pro spirální hadice AIRDUC PUR 355 a 356. Jedná se o pravotočivé hadice a tato spona se dostane přesně mezi ocelovou spirálu v hadici a zajistí tak vodotěsné spojení mezi hadicí a toulcem. Rozsah spony je 60-313 mm, materiál W2:

Spona 212 EC slouží k uzemnění hadic s pravotočivou spirálou – CP, AIRDUC, PROTAPE a TIMBERDUC. Uzemnění je tímto způsobem zajištěno bez nutnosti obnažení spirály a poškození hadice.

Spona S z materiálu W1 je nejvíce používaná v automobilovém průmyslu a to díky své velké svěrací síle. I pro malé průměry hadic tedy existuje spona, která má šíři pásky 9-20 mm a skvělé těsnicí vlastnosti.

Spona GBS W2 s pružinou a kloubovým uložením je nejčastěji používaná v automobilovém průmyslu.

Pásková spona FBS bez šroubků vhodná pro spoje, na které působí častá změna teplot. Pružinová spona zajišťuje automatické dotahování. Funguje i při extrémně nízkých teplotách a zajišťuje vysokou pevnost spoje.

Jednoouškové spony OETIKER v nerezovém provedení umožní jednoduchou montáž pomocí kleštiček. Nejčastěji jsou používány v autoservisech.

Hadicová spona ANACONDA v šíři 9 mm nebo 12 mm je vhodná zejména pro aplikace s velkým mechanickým zatížením, což oceňují zejména strojaři.

Hadicová spona MINI – jak už naznačuje její název, padne „jako ulitá“ na hadice malých průměrů, tzn. od 6 do 18 mm. Můžete si vybrat mezi provedením nerez nebo pozink. Nerezová varianta je nejvíce používaná ve strojírenském průmyslu.

Pokud jste stále ještě nenašli tu nejvhodnější sponu pro vaši specifickou aplikaci, neváhejte nás kontaktovat. Zavolejte přímo na naši zákaznickou linku 518 399 588 a my vám rádi pomůžeme.

Speciální sponyŽe hadice bez spony nedává moc smysl, to už jsme si řekli v článku o standardních hadicových sponách. Ale co když vám žádná z těch „klasických“ spon nevyhovuje?

Málo místa, je obzvlášť nutná rychlá montáž a demontáž, potřebujete extra tenkou sponu – prostě něco speciálního?

My vám takové speciální spony nabízíme, pojďme se na ně společně podívat.

Spona SVS slouží k rychlému upnutí. Díky rychlouzávěru k tomu nepotřebujete žádné montážní nástroje. Spony SVS jsou používány hlavně k časté montáži a demontáži, nejvíce ve strojírenském průmyslu.

Spona SVS, jejíž součástí je ochranný pryžový profil, je určená k aplikacím, které by mohly zničit hadici. Nejlépe se osvědčila při častém rozpojování a uzavírání spojů. V tomto případě je to „2 v 1“ – rychlouzávěr a ochrana hadice současně.

Spona s pákovým rychlouzávěrem se používá pro spojení dvou vysokotlakých hadic, určených pro přepravu betonu.

Další spona 213 s rychlouzávěrem je přímo určena pro spirální hadice CP, AIRDUC, PROTAPE a TIMBERDUC. Hodí se pro takové aplikace, kde je potřeba vzduchotechnické hadice častěji rozpojovat. Nepotřebujeme šroubovák pro povolení a utažení spony.

Spona 216 s drátem je skvělým partnerem pro spirální hadice AIRDUC PUR 355 a 356. Jedná se o pravotočivé hadice a tato spona se dostane přesně mezi ocelovou spirálu v hadici a zajistí tak vodotěsné spojení mezi hadicí a toulcem. Rozsah spony je 60-313 mm, materiál W2:

Spona 212 EC slouží k uzemnění hadic s pravotočivou spirálou – CP, AIRDUC, PROTAPE a TIMBERDUC. Uzemnění je tímto způsobem zajištěno bez nutnosti obnažení spirály a poškození hadice.

Spona S z materiálu W1 je nejvíce používaná v automobilovém průmyslu a to díky své velké svěrací síle. I pro malé průměry hadic tedy existuje spona, která má šíři pásky 9-20 mm a skvělé těsnicí vlastnosti.

Spona GBS W2 s pružinou a kloubovým uložením je nejčastěji používaná v automobilovém průmyslu.

Pásková spona FBS bez šroubků vhodná pro spoje, na které působí častá změna teplot. Pružinová spona zajišťuje automatické dotahování. Funguje i při extrémně nízkých teplotách a zajišťuje vysokou pevnost spoje.

Jednoouškové spony OETIKER v nerezovém provedení umožní jednoduchou montáž pomocí kleštiček. Nejčastěji jsou používány v autoservisech.

Hadicová spona ANACONDA v šíři 9 mm nebo 12 mm je vhodná zejména pro aplikace s velkým mechanickým zatížením, což oceňují zejména strojaři.

Hadicová spona MINI – jak už naznačuje její název, padne „jako ulitá“ na hadice malých průměrů, tzn. od 6 do 18 mm. Můžete si vybrat mezi provedením nerez nebo pozink. Nerezová varianta je nejvíce používaná ve strojírenském průmyslu.

Pokud jste stále ještě nenašli tu nejvhodnější sponu pro vaši specifickou aplikaci, neváhejte nás kontaktovat. Zavolejte přímo na naši zákaznickou linku 518 399 588 a my vám rádi pomůžeme.

Produkty z článku